اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران

اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران

اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران جهت ورود به مناقصه یا اخذ فوری ایزو برای سازمان ها و شرکت ها جهت ورود به بازارهای داخلی و بین المللی موضوعی است که توسط متقاضیان بیشماری درخواست می شود.

اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران جهت ورود به مناقصه یا اخذ فوری ایزو برای سازمان ها و شرکت ها جهت ورود به بازارهای داخلی و بین المللی موضوعی است که توسط متقاضیان بیشماری درخواست می شود. برخی از مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو نیز هستند که با توجه به درخواست متقاضی به راحتی و طی چند روز اقدام به صدور فوری ایزو می کنند.

اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران
اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران

صدور فوری ایزو توسط مرجع صدور گواهینامه ایزو به دلایل زیر برای متقاضی خوشایند میباشد.

  1. با ارائه گواهینامه ایزو در مدت زمان کوتاه به اهداف خود می رسند.
  2. هزینه کمتری برای اخذ ایزو پرداخت می کنند.
  3. این نوع گواهینامه ها توسط کارفرمایان و شرکا تایید می شود.

برای متقاضی اعتبار مرجع صدور گواهینامه ایزو خیلی اهمیت ویژه ای ندارد. چنانچه گواهینامه ایزو قابل استعلام باشد مورد تایید متقاضیان اخذ فوری ایزو می باشد. بنابراین شرکت های زیادی در ایران به وجود آمده که اقدام به صدور فوری ایزو می کنند و بابت این اقدام هزینه های متفاوتی دریافت می کنند.

اما مهمترین سوال این است که، “از کجا گواهینامه ایزو معتبر و ارزان” تهیه کنیم. تیم فنی شرکت ایزو فرتاک توسط مقاله “اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران” متقاضیان را راهنمایی می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه گواهینامه ایزو را دریافت کنند. تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید و چنانچه ابهام یا سوالی دارید با ما در تماس باشید. ما گواهینامه ایزو مورد تایید برای مناقصات را با هزینه کم و در مدت زمان کوتاه در اختیار شما می گذاریم.

بیشتر بخوانید: گواهینامه ایزو مورد نیاز پیمانکاران چیست؟

اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران از کجا تهیه کنیم؟

اخذ فوری ایزو تقاضای شرکت های پیمانکار برای ورود به مناقصه است. شرکت های زیادی درخواست اخذ فوری گواهینامه ایزو دارند. بنابراین براساس تقاضای بالا، شرکت های صدور ایزو بیشماری در ایران به وجود آمده اند که درخواست متقاضیان را جوابگو هستند. متقاضیان برای دریافت ایزو باید به چند نکته توجه داشته باشند. مهمترین موضوع اعتبار شرکت صادر کننده گواهینامه ایزو است. زمانی که شما با شرکت ها تماس می گیرید اعلام می کنند رزومه خوبی دارند و شرکت های زیادی از آنها ایزو دریافت کرده اند.

ایزو فرتاک

این ممکن است با واقعیت متفاوت باشد و شما در دام کلاهبرداری باشید. در ابتدا ما به شما آموزش می دهیم به چه صورت اعتبار مرجع صدور گواهینامه ایزو را بسنجید.

برای اعتبارسنجی مرجع صدور ایزو باید به چند نکته مکتوب شده در زیر توجه کنید.

  • قدمت مرجع صدور گواهینامه ایزو: اینکه شرکت صادرکننده گواهینامه ایزو چند سال در این حوزه فعالیت می کند. عموماً شرکت ها در سایت خود قسمت “معرفی ما” سال تاسیس شرکت خود را بیان کرده و مستندات مربوط به تاسیس را بارگذاری کرده که قابلیت روئیت می باشد. بنابراین حتماً از شرکت صادر کننده گواهینامه ایزو مستندات مربوط به تاسیس شرکت را بخواهید.
  • آدرس محل فعالیت شرکت صدور گواهینامه ایزو: بسیاری از شرکت ها جهت صدور گواهینامه ISO سایت هایی توسط موتور جستجوگر گوگل ایجاد کرده اند و زمانی که شما سرچ می کنید اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران ان شرکت ها به نمایش گذاشته می شوند. آدرس محل شرکت صدور ایزو در سایت های معتبر درج شده و حتی لوکیشن هم ثبت شده است. قبل از اخذ ایزو حتماً اطلاعات خود را در مورد آدرس شرکت صادر کننده ایزو تمیل کنید. برخی از سایت ها شرکت نیستند و توسط افراد در منزل مسکونی یا یک زیر زمین اداره می شوند. بنابراین قبل از واریز وجه حتماً مطمئن شوید یک شرکت معتبر گواهینامه ایزو را برای شما صادر می کند.
  • اعتبار برند شرکت صادر کننده ایزو را بررسی کنید: بعضی از شرکت های صادر کننده ایزو فوری ممکن است به صورت قارچی به وجود آیند. این یعنی اینکه مرجع صدور ایزو در حال حاضر وجود دارد و استعلام می شود ولی ممکن است چند ماه آینده همچین مرجعی وجود نداشته باشد و گواهینامه ایزو دریافتی غیر قابل استعلام شود. با توجه به اینکه گواهینامه ایزو شما دارای سه سال اعتبار است، بنابراین از شرکت هایی اقدام به اخذ فوری ایزو نمایید که طی سه سال متوالی بتوانند به شما خدمات تمدید گواهینامه ایزو را ارائه دهند.
  • شماره تماس درج شده در سایت مرجع صدور گواهینامه ایزو: برخی از شرکت ها بلحاظ اینکه مرکز فعالی ندارند شماره موبایل خود را در سایت درج می کنند یا زمانی که شما با خط ثابت تماس می گیرید، دایورت می شود روی خط تلفن همراه. دقت کنید که اینها شرکت نیستند و به دلیل اینکه محل ثابتی ندارند ممکن است کلاهبردار باشند.
  • از شرکت های مشاور ایزو کمک بخواهید برای انتخاب مرجع صدور ایزو فوری: شرکت های مشاور همانند شرکت ایزو فرتاک به لحاظ اینکه خودشان مرجع صدور ایزو نیستند بدون حساسیت به سمت برند خاصی شما را راهنمایی می کنند تا بهترین انتخاب را برای شناسایی مرجع صدور ایزو فوری داشته باشید. حتی ممکن است شما بتوانید از شرکت ایزو فرتاک با قیمت مناسب تری گواهینامه ایزو خود را دریافت کنید.

ممکن است شما توسط موتور جستجوگر گوگل سرچ کنید “اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران”. گوگل شرکت های بیشماری را به شما معرفی می کند که در این حوزه فعالیت می کنند. زمانی که شما با این شرکت ها ارتباط می گیرید هر یک ادعا می کنند گواهینامه ایزو اصل را در اختیار شما می گذارند و هر یک قیمت متفاوتی بابت صدور فوری ایزو درخواست می کنند. این ممکن است شما را سردرگم کند که از کجا گواهینامه ایزو بگیرید.

برای متقاضیان اخذ  فوری ایزو سه نکته بسیار مهم است.

  1. مدت زمان صدور ایزو.
  2. اعتبار مرجع صادر کننده ایزو.
  3. هزینه دریافت گواهینامه ایزو.

عموماً چنانچه مرجعی بتواند این سه تقاضا را به درستی پاسخگو باشد، متقاضی اخذ فوری ایزو این شرکت را نتخاب می کند جهت دریافت گواهینامه ایزو. توسط مطلب بالا در مورد نحوه اعتبارسنجی مرجع صدور ایزو موضوعاتی را مکتوب کرده ایم. اما می پردازیم به سطح اعتبار مرجع صدور گواهینامه ایزو.

بیشتر بخوانید: صدور گواهینامه ایزو معتبر در ایران.

سطح اعتبار نهادهای صادر کننده گواهینامه ایزو فوری چگونه سنجیده می شود؟

مهمترین چالش متقاضیان اخذ فوری گواهینامه ایزو، تایید گواهینامه توسط کارفرمایان یا شرکا می باشد. اینکه آیا گواهینامه ایزو صادر شده قابل استعلام و مورد تایید مسئول مناقصه است؟

مرجع صدور گواهینامه ایزو CB نامیده می شود. CB (های) بیشماری در ایران ثبت شده اند که اقدام به صدور فوری ایزو می کنند. اما از بین این همه CB ایجاد شده از کجا گواهینامه ایزو بگیرید که مورد تایید کارفرما باشد. برخی از نهادهای صادر کننده گواهینامه ایزو چندین سال است که در ایران و یکسری از کشورها که عمدتاً هند و پاکستان است اقدام به ایجاد CB کرده و گواهینامه ایزو صادر می کنند.

این CB ها عموماً توسط AB خصوصی IAFCB یا ASCB ایجاد شده اند. چنانچه گواهینامه ایزو توسط این CB ها دریافت شود مورد تایید کارفرما و کشورهای اطراف خلیج فارس می باشد. بنابراین شما با خیال آسوده می توانید این CB (ها) را انتخاب کنید. شما می توانید جهت انتخاب مرجع صادرکننده گواهینامه ایزو معتبر با کارشناسان شرکت ایزو فرتاک در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: نحوه ی دریافت گواهینامه ایزو چگونه است؟

هزینه دریافت ایزو فوری چقدر است؟

هزینه اخذ فوری ایزو برای شرکت های پیمانکاری، سازمان ها و کسب و کارها موضوع پرتکرار متقاضیان می باشد. زمانی که در مورد مرجع صادر کننده ایزو همینطور اعتبار گواهینامه ایزو اطمینان خاطر پیدا کردید موضوع مهمی که می تواند برای انتخاب مرجع صدور ایزو مهم باشد، هزینه صدور فوری ایزو است.

هزینه صدور گواهینامه های ایزو
هزینه صدور گواهینامه های ایزو

هر شرکتی با توجه به بازارسنجی که دارد قیمت متفاوتی جهت صدور ایزو درخواست می کند. هزینه صدور فوری گواهینامه ایزو بستگی به نوع اعتبار مرجع صدور، هزینه های ثبت و صدور گواهینامه ایزو، نوع فعالیت شرکت متقاضی ایزو، نوع استاندارد ایزو درخواستی و در نهایت سطح برندینگ مرجع صدور ایزو دارد.

ممکن است برای شما فقط اعتبار و استعلام گواهینامه ایزو مهم باشد ولی مسلماً برای کارفرما یا شرکای تجاری شما سطح برند بودن مرجع صدور ایزو مهم باشد. شما میتوانید در ایران گواهینامه ایزو معتبر و قابل استعلام از 700،000 تومان الی 1،500،000 هزار تومان درخواست کنید.

برای اطلاع از هزینه صدور گواهینامه ایزو پیشنهاد می شود مقاله “هزینه صدور گواهینامه ایزو در ایران” را مطالعه بفرمایید.

بیشتر بخوانید: گواهینامه ایزو مورد نیاز برای شرکت های نفت، گار و پتروشیمی چیست؟

مدارک مورد نیاز جهت صدور فوری ایزو چیست؟

این ممکن است سوال پایانی شما باشد، “مدارک مورد نیاز جهت اخذ فوری ایزو چیست؟”. به صورت اصولی شما باید ابتدا اقدام به پیاده سازی الزامات ایزو مورد نیاز نمایید. سپس شما توسط شرکت صادرکننده ایزو ممیزی می شوید و در نهایت گواهینامه ایزو صادر می شود.

اما زمانی که شما درخواست اخذ فوری ایزو دارید موضوع پیاده سازی و ممیزی برای شما زمان بر بوده. بنابراین بدون ممیزی شما گواهینامه ایزو دریافت می کنید. از لحاظ سطح اعتباری گواهینامه قابلیت استعلام دارد و در سطح بین المللی گواهینامه شما فاقد اعتبار می باشد.

البته ممکن است از شما مستندات مربوط به پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو دریافت شده را درخواست نمایند. شما می توانید این مستندات را از شرکت ایزو فرتاک درخواست نمایید.

اما مدارک لازم جهت اخذ فوری ایزو شامل موارد زیر است.

  1. اساسنامه شرکت.
  2. روزنامه رسمی.
  3. ثبت برند یا لوگو.
  4. تکمیل فرم درخواست ایزو.
  5. ارسال لوگو برند یا شرکت.

اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران از کجا تهیه کنیم؟

از شرکت های مشاور ایزو کمک بخواهید برای انتخاب مرجع صدور ایزو فوری: شرکت های مشاور همانند شرکت ایزو فرتاک به لحاظ اینکه خودشان مرجع صدور ایزو نیستند بدون حساسیت به سمت برند خاصی شما را راهنمایی می کنند تا بهترین انتخاب را برای شناسایی مرجع صدور ایزو فوری داشته باشید.

هزینه دریافت ایزو فوری چقدر است؟

شما میتوانید در ایران گواهینامه ایزو معتبر و قابل استعلام از 700،000 تومان الی 1،500،000 هزار تومان درخواست کنید.
برای اطلاع از هزینه صدور گواهینامه ایزو پیشنهاد می شود مقاله “هزینه صدور گواهینامه ایزو در ایران” را مطالعه بفرمایید.

1 دیدگاه دربارهٔ «اخذ فوری گواهینامه ایزو برای پیمانکاران»

  1. بازتاب: گرفتن ISO برای شرکت - ایزو فرتاک021-49382 اخذ ایزو ارزان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا