اخذ گواهینامه ایزو 22716

ISO 22716:2007 استاندارد بین المللی برای شیوه های تولید خوب (GMP) برای لوازم آرایشی است.

اخذ گواهینامه ایزو 22716

ایزو 22716 راهنمایی برای مستندسازی و تنظیم تولید، کنترل، ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه می دهد. دستورالعمل های استاندارد، روش های عملی را برای مدیریت بسیاری از عواملی که می توانند بر کیفیت محصول تأثیر بگذارند، در اختیار سازمان شما قرار می دهد.

مقررات اتحادیه اروپا (EC) شماره 1223/2000 ملزم می‌کند که محصولات آرایشی مطابق با شیوه‌های تولید خوب (GMP) تولید شوند. GMP ها توسعه عملی تضمین کیفیت را از طریق شرح فعالیت هایی ایجاد می کنند که بر اساس قضاوت علمی صحیح و ارزیابی ریسک است. دستورالعمل‌های GMP برای تعریف فعالیت‌هایی نوشته شده‌اند که شما را قادر می‌سازد محصولی را با ویژگی‌های تعریف شده به دست آورید. GMP ها برای سازمان هایی که به دنبال کاهش ریسک و مسئولیت محصولات خود هستند حیاتی هستند. سازمان شما می تواند با اجرای ایزو 22716 مطابقت با GMP را نشان دهد.

مزایای اخذ گواهینامه ایزو 22716 برای سازمان شما:

  • سیستم های مدیریت کیفیت را بهبود می بخشد
  • تعهد به ایمنی محصولات آرایشی و بهداشتی را نشان می دهد
  • انطباق شما با دستورالعمل های بین المللی را تضمین می کند

ایزو فرتاک دانش عمیقی از فرآیندهای تولید و کدهای GMP را برای تولید کنندگان لوازم آرایشی به ارمغان می آورد. خدمات تست لوازم آرایشی ایزو فرتاک شامل مطالعات بالینی، ارزیابی ایمنی، کنترل کیفیت، تست های آزمایشگاهی، تایید محصول، غربالگری برای مواد محدود شده و ممیزی تامین کنندگان است. ما با شبکه جهانی حسابرسان خود، راه حل انطباق کامل برای ISO 22716 شامل ممیزی و صدور گواهی*، آموزش و ابزارهای آموزش الکترونیکی ارائه می دهیم.

با شراکت ایزو فرتاک، یک شریک تجاری آگاه به دست خواهید آورد که به شما در رسیدن به اهداف، به حداقل رساندن ریسک و بهینه سازی زنجیره تامین شما کمک می کند. ما همچنین می‌توانیم ممیزی GMP لوازم آرایشی و بهداشتی را با استانداردهای دیگر مانند ISO 9001 و ISO 14001 ترکیب کنیم و وقفه‌ها را کاهش دهیم و در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کنیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «اخذ گواهینامه ایزو 22716: شیوه های تولید خوب لوازم آرایشی»

  1. بازتاب: هزینه صدور گواهینامه های ایزو در ایران - ایزو فرتاک021-49382

  2. بازتاب: خرید گواهینامه CE، اخذ استاندارد CE اروپا، دریافت نشان سی ای جهت صادرات، مرجع صدور CE - ایزو فرتاک49382-021

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا