ایزو 22737: سیستم های رانندگی خودکار با سرعت کم

ایزو 22737: سیستم‌های رانندگی خودکار با سرعت کم (LSAD) فرصتی را برای شهرها فراهم می‌کند تا ازدحام و انتشار کربن را کاهش دهند، بنابراین به اهداف کربن صفر و بسیاری از اهداف توسعه پایدار سازمان ملل کمک می‌کنند. آنها که برای عملیات در مسیرهای از پیش تعریف شده در محیط های کم سرعت طراحی شده اند، اغلب در محوطه های تجاری، تجاری یا دانشگاهی استفاده می شوند.

ایزو 22737

با این حال رشد این فناوری به دلیل فقدان استانداردهای بین المللی که الزامات عملکرد و ایمنی را تعریف می کند، با مشکل مواجه شده است. تا به حال. استاندارد جدیدی برای کمک به تسریع پیشرفت آن به روشی ایمن و پایدار به تازگی منتشر شده است.

مطالعه پیشنهادی: ایزو 44003: مشارکت های استراتژیک برای شرکت های کوچک

ایزو 22737، سیستم های حمل و نقل هوشمند – سیستم های رانندگی خودکار با سرعت کم (LSAD) برای مسیرهای از پیش تعریف شده – الزامات عملکرد، الزامات سیستم و روش های تست عملکرد، زبان مشترکی را برای کمک به توسعه و استقرار ایمن این فناوری در سراسر جهان فراهم می کند.

دکتر سیدارتا خواستگیر، رهبر پروژه گروهی از کارشناسانی که این استاندارد را توسعه دادند، گفت که افزایش استفاده از سیستم های LSAD منجر به تغییر در نحوه حمل و نقل افراد، کالاها و خدمات می شود.

با تعریف حداقل الزامات و روش های آزمایش برای سیستم های LSAD، این استاندارد جدید توسعه ایمن این گزینه حمل و نقل سازگار با محیط زیست را امکان پذیر می کند.

ISO 22737 توسط کمیته فنی ISO ISO/TC 204، سیستم های حمل و نقل هوشمند، که دبیرخانه آن توسط ANSI، عضو ISO برای ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، توسعه یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا