گواهینامه ایزو 21500 (استاندارد ایزو مدیریت پروژه)

گواهینامه ایزو 21500 چیست؟

ایزو 21500 راهنمایی در مورد مفاهیم و فرآیندهای مدیریت پروژه ارائه می دهد که بر عملکرد پروژه ها تأثیر دارند. این راهنما یک مقدمه ساده است. گواهینامه ایزو 21500 کاربرد عملی در مورد چگونگی ارائه پروژه ها با موفقیت و تضمین آینده ای پایدار را توضیح می دهد.

گواهینامه ایزو 21500

گواهینامه ایزو 21500 یک روش حرفه ای است که بهترین شیوه های مدیریت پروژه را ترکیب می کند و آنها را به طور جمعی منتقل می کند. همچنین برای هر نوع سازمانی اعم از سازمان های دولتی، خصوصی یا اجتماعی و برای هر نوع پروژه ای بدون در نظر گرفتن پیچیدگی، اندازه و مدت آن قابل استفاده است.

چرا مدیریت پروژه برای شما مهم است؟

ISO 21500 شما را به سمت پیشرفت های قابل توجه پروژه راهنمایی می کند و پروژه را قادر می سازد تا در محدودیت های بودجه و زمان تکمیل شود و در عین حال از حداقل وقفه در بقیه عملیات تجاری اطمینان حاصل شود. همچنین سازمان ها را قادر می سازد تا تمامی الزامات مدیریت پروژه را برآورده کرده و احتمال شکست پروژه را به حداقل برسانند.

دریافت گواهینامه ISO 21500 به شما کمک می کند تا به اندازه کافی برنامه ریزی، مدیریت و نظارت بر پیشرفت یک پروژه داشته باشید، در عین حال، شما را به مهارت های اساسی برای تخصیص صحیح زمان مورد نیاز برای اتمام کارها و رعایت ضرب الاجل مجهز می کند. مهمتر از همه، این متدولوژی مبتنی بر بهترین شیوه ها، دانش و دستورالعمل هایی را در اختیار شما قرار می دهد که چگونه نتایج را به طور مؤثر مستند کنید.

گواهینامه پیشنهادی: گواهینامه ایزو 31000

این گواهینامه ثابت می کند که شما دارای مهارت های لازم برای رهبری پروژه و مدیریت موثر یک تیم هستید. این گواهینامه به شما کمک می کند فرصت های شغلی و مهارت های تیم سازی خود را رشد دهید و به سطح تعهد بیشتری با اعضای تیم خود برسید. این شما را قادر می سازد تا برای تعریف منابع مناسب مورد نیاز برای تحویل پروژه ها به موقع و با بودجه از پیش تعیین شده، اعتماد به نفس و شایستگی بیشتری داشته باشید.

مزایای مدیریت پروژه ISO 21500

افراد دارای گواهینامه ایزو 21500 این فرصت را خواهند داشت که از مزایای بسیاری برخوردار شوند، از جمله، اما نه محدود به:

  • تسلط بر مهارت های مدیریت پروژه
  • بهبود تحویل پروژه
  • ارائه فرآیندها و اصول مدیریت پروژه مشترک
  • تصمیم گیری شفاف و بهبود یافته
  • با ایجاد یک زبان مشترک و فرآیندهای استاندارد به متحد کردن حرفه کمک می کند
  • بررسی عملکرد بهتر
  • دسترسی بهتر به شغل و درآمد بالاتر
  • افزایش عزت نفس
گواهینامه ایزو 21500

نحوه اخذ گواهینامه ایزو 21500 (گرفتن ایزو 21500)

جهت اخذ گواهینامه ایزو 21500 می توانید با مهندسین مشاور ایزو فرتاک از طریق شماره تماس 02149382 در تماس باشید. تیم ایزو فرتاک آماده صدور گواهینامه ایزو معتبر به مشتریان خود می باشد.

1 دیدگاه دربارهٔ «گواهینامه ایزو 21500 (استاندارد ایزو مدیریت پروژه)»

  1. بازتاب: دریافت گواهینامه ایزو 21502 - مرکز مشاوره ایران گواه021-4613

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا