شرکت های معتبر صدور گواهینامه ایزو 9001 – تهران، اصفهان

لیست شرکت های معتبر صدور گواهینامه ایزو 9001 کدامند؟ CB های معتبر تحت اعتبار انجمن اعتباربخشی IAF نهادهای معتبر صدور گواهینامه ایزو 9001 هستند. دفتر مرکزی CB های معتبر که به صورت نمایندگی فعالیت می کنند اغلب در تهران واقع شده است، اما متقاضیان اخذ گواهینامه ISO 9001:2015 در شهرهای دیگر همانند سمنان، اصفهان، تبریز، مشهد، اهواز و … می توانند با آنها ارتباط بگیرند و اقدام به دریافت گواهینامه ایزو 9001 نمایند.

شرکت های معتبر صدور گواهینامه ایزو 9001 – تهران، اصفهان، سمنان، مشهد

مهمترین دغدغه شرکت ها برای اخذ گواهینامه ایزو مخصوصاً اخذ ایزو 9001 جستجوی مرجع صدور ایزو 9001 معتبر است. در بازار فعلی تمامی شرکت ها ادعا می کنند گواهینامه ایزو معتبر و قابل استعلام صادر می کنند درحالی که اغلب اینطور نیست. بنابراین متقاضیان سردرگم شده که چگونه گواهینامه ایزو 9001 معتبر را شناسایی و از کجا گواهینامه ایزو معتبر دریافت کنند.

تیم فنی شرکت ISOFARTAK شما را راهنمایی می کند تا بتوانید شرکت های معتبر صدور گواهینامه ایزو 9001 را شناسایی کنید و بتوانید با آنها ارتباط بگیرید. پس با ما همراه شوید.

 لیست شرکت های معتبر صدور گواهینامه ایزو 9001 در ایران

CB های معتبر تحت اعتبار انجمن اعتباربخشی IAF نهادهای معتبر صدور گواهینامه ایزو 9001 هستند. دفتر مرکزی CB های معتبر که به صورت نمایندگی فعالیت می کنند اغلب در تهران واقع شده است، اما متقاضیان اخذ گواهینامه ISO 9001:2015 در شهرهای دیگر همانند سمنان، اصفهان، تبریز، مشهد، اهواز و … می توانند با آنها ارتباط بگیرند و اقدام به دریافت گواهینامه ایزو 9001 نمایند.

برای مطالعه بیشتر در مورد استاندارد ISO 9001 اینجا کلیک کنید.

چالش عمومی متقاضیان ایزو 9001 جستجو و پیدا کردن مرجع معتبر ایزو 9001 است. اغلب شرکت های صادرکننده گواهی ایزو ادعا دارند گواهینامه معتبر و قابل استعلام صادر می کنند، لذا متقاضی سردرگم می شود که کدام شرکت حقیقت را بیان می کند و کدام مرجع اعتبار بالاتری دارد.

برای انتخاب شرکت های معتبر صدور گواهینامه ایزو 9001 فقط کافی است نام نهاد صادرکننده ایزو را در سایت رسمی IAF جستجو کنید. CB های معتبر صادرکننده گواهی ایزو 9001 توسط این سایت معرفی شده اند و گواهینامه ایزو 9001 باید در این سایت استعلام شود.

اما شرکت های صادرکننده گواهینامه ایزو در ایران از لحاظ اعتباری به طورکلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند که در زیر به آنها می پردازیم.

IAF-مخفف-چیست
IAF-مخفف-چیست

مرجع صدور گواهینامه ایزو تحت اعتبار انجمن IAF

سازمان ISO در وب سایت رسمی خود انجمن IAF را به عنوان نهاد اعتباربخشی به CB های صادرکننده گواهینامه ایزو معتبر مشخص کرده است. بنابراین شرکت هایی که توسط این انجمن معتبر شناخته شده اند می توانند اقدام به صدور ایزو 9001 معتبر کنند. نکته مهم اینکه گواهینامه ایزو 9001 دریافت شده باید حتماً در سایت رسمی IAF استعلام شود.

این انجمن در حال حاضر حدود 16000 مرجع صدور ایزو 9001 را در سایت رسمی خود معرفی کرده که چند مرجع به صورت نمایندگی در ایران فعالیت می کنند. بنابراین برای شناسایی این نهادها می توانید با شرکت ایزو فرتاک ارتباط بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مندد شوید.

ایزو-فرتاک

مرجع صدور ایزو 9001 غیر معتبر

شرکت های بیشماری در تهران، سمنان، اهواز، مشهد، اصفهان یا دیگر شهرهای ایران به نام CB معتبر اقدام به صدور گواهینامه ایزو 9001 می کنند. این CB ها کاملاً به صورت خصوصی ایجاد شده و اعتبار خود را از انجمن اعتباربخشی IAF یا نهاد تایید صلاحیت ایران دریافت نکرده اند.

گواهی ایزو 9001 صادر شده توسط این شرکت ها از طریق سایت هایی به زبان لاتین رجیستری شده و قابل استعلام است، اما به دلیل اینکه مرجع مورد تایید IAF نبوده گواهی صادر شده فاقد اعتبار بین المللی است. عموماً شرکت های پیمانکاری یا کسب وکارهای کوچک از این CB های غیر معتبر گواهی ایزو خود را دریافت کرده اند.

هزینه اخذ گواهینامه ایزو 9001 توسط این CB ها خیلی کمتر بوده و حتی بدون نیاز به ممیزی می توانید اقدام به دریافت ایزو 9001 در کوتاه ترین زمان ممکن نمایید. برای شناسایی سطح اعتباری این نهادها می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 شما می توانید برای مشاوره و کارسازی همچنین اخذ گواهینامه ایزو 9001 معتبر از طریق WhatsApp  با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان با متخصصین مرکز مشاوره ایزو فرتاک بهرمند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا