ایزو 23592: تعالی در خدمات به مشتریان

ایزو 23592 راهنمایی های بین المللی جدید همه را برنده می کند.

ایزو 23592

همه ما می دانیم که خدمات خوب چه تفاوتی می تواند داشته باشد، و سازمان هایی که در این امر صرفه جویی می کنند می توانند هزینه سنگینی بپردازند. در عصری که تغییر امری عادی است و انتظارات مشتریان در حال افزایش است، خدمات در حال حاضر به عنوان یک ابزار فروش ارزشمند برای نتایج مالی بهتر مورد توجه قرار گرفته است. استانداردهای جدید ISO برای کمک به تازگی منتشر شده است.

مطالعه بیشتر: ایزو 37000: اولین معیار بین المللی برای حکمرانی خوب

ایزو 23592، تعالی خدمات – اصول و مدل، اصطلاحات، اصول و مدل هایی را که خدمات عالی را تشکیل می دهند، تشریح می کند. این با مشخصات فنی جدید ISO/TS 24082 تکمیل شده است که راهنمایی هایی را در مورد طراحی خدمات عالی برای دستیابی به تجربیات مشتری برجسته ارائه می دهد.

Cansu Tumay، مدیر کمیته ISO که استاندارد را توسعه داد، گفت که بسیاری از سازمان‌ها ممکن است فکر کنند یا ادعا کنند که بر مشتری متمرکز هستند، اما آنها نمی‌دانند که این تمرکز چقدر باید واقعاً جامع باشد.

او گفت: «در بازار رقابتی امروزی، فقط داشتن یک حوزه از کسب و کار، مانند کارکنان خط مقدم، تمرکز بر خدمات نیست، بلکه ادغام خدمات در هر عنصر فرهنگ و فرآیندهای سازمانی است.

«کسانی که فراتر از آن چیزی که فکر می‌کنند مشتریان برای ارائه تجربیات فوق‌العاده انتظار دارند، واقعاً شکوفا خواهند شد.»

ایزو 23592 و ISO/TS 24082 توسط کمیته فنی ISO ISO/TC 312، تعالی در خدمات، که دبیرخانه آن توسط DIN، عضو ISO برای آلمان برگزار می شود، توسعه داده شده است. آنها را می توان از عضو ملی ISO یا فروشگاه ISO خریداری کرد.

مطالعه پیشنهادی: چگونه سازمان شما می تواند در زمان بلاک چین و هوش مصنوعی به تخصص و رهبری دست یابد؟

مطالعه پیشنهادی: ایزو 22329 – استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت اضطراری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا