ایزو 44004 – بهبود همکاری با کسب و کارهای کوچکتر

ایزو 44004 دستورالعمل بین المللی جدید برای سازمان های بزرگ به تازگی منتشر شده است. سازمان‌های بزرگ می‌توانند هنگام همکاری با کسب‌وکارهای کوچک‌تر از مزایای بسیاری بهره‌مند شوند، تا زمانی که سیاست‌ها و فرآیندها روابط را کاهش ندهند. ایزو 44004 به تازگی منتشر شده است تا به همه سازمان های درگیر این مسئله کمک کند.

ایزو 44004

ایزو 44004، مدیریت روابط تجاری مشارکتی – دستورالعمل‌هایی برای سازمان‌های بزرگی که به دنبال همکاری با شرکت‌های کوچک، کوچک و متوسط (MSMEs) هستند، توصیه‌هایی را برای سازمان‌های بزرگ ارائه می‌کند تا به آنها کمک کند در هنگام کار با MSME رویکردی چابک و متعادل داشته باشند.

آدریان میلر، رهبر پروژه گروهی از کارشناسانی که دستورالعمل‌ها را توسعه دادند، گفت که شرکت‌های کوچک و متوسط معمولاً انعطاف‌پذیری و چابکی بیشتری را برای یک رابطه تجاری به ارمغان می‌آورند و کار کردن با آنها را بسیار جذاب می‌کند. با این حال، آنها همچنین احتمالاً منابع کمتری دارند.

مطالعه پیشنهادی: ISO 21621: غذا خوردن مانند مردم محلی

او گفت: «سازمان‌های بزرگ‌تر تمایل دارند سطح بالاتری از فرآیندهای مدیریتی داشته باشند، اما اگر این فرآیندها بر آنها تحمیل شود، می‌تواند برای یک MSME طاقت‌فرسا باشد، زیرا تمایل دارد شیوه‌ای از کار را ایجاد کند که بسیار طاقت‌فرسا و محدودکننده است».

ISO 44004 نشان می دهد که چگونه آنها می توانند رویکرد خود را برای کار با مشاغل کوچکتر تنظیم کنند، بنابراین هر دو طرف را قادر می سازد تا به طور کامل از این رابطه منتفع شوند و نتایج مثبت ایجاد کنند.”

ISO 44004 توسط کمیته فنی ISO ISO/TC 286، مدیریت روابط تجاری مشارکتی، که دبیرخانه آن توسط BSI، عضو ISO برای بریتانیا برگزار می شود، توسعه یافته است. می توان آن را از عضو ملی ISO یا فروشگاه ISO خریداری کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا