ایزو 32220: سرمایه گذاری در آینده ای بهتر

ایزو 32220: راهنمای بین المللی جدید برای تامین مالی پایدار.

ایزو 32220

کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی و رسیدن به اهداف کربن صفر و اهداف توسعه پایدار سازمان ملل نه تنها به اراده، بلکه به پول نیز نیاز دارد. مقدار زیادی از آن. بنابراین، تامین مالی پایدار یک راه حل قدرتمند و یک صنعت در حال رشد است، با این حال در آنچه واقعاً هست و نحوه اجرای آن سازگاری ندارد. دستورالعمل جدید بین المللی به تازگی منتشر شده است تا یک زبان مشترک ایجاد کند و اعتماد را در این بازار ضروری ایجاد کند.

مطالعه پیشنهادی: ISO-TC 184-SC 4: جهانی بهتر از طریق داده های بهتر

ایزو 32220، مالی پایدار – مفاهیم اساسی و ابتکارات کلیدی، اولین واژه نامه توافق شده بین المللی از اصطلاحات و تعاریف را ارائه می دهد که کل جهان می تواند برای افزایش درک و پذیرش در صنعت از آن استفاده کند. گزارش فنی (TR) دارای فهرستی غیر جامع از اصطلاحات رایج در بازارهای مالی است که برای راهنمایی تنظیم‌کننده‌های مالی، بانک‌ها، مدیران دارایی، سرمایه‌گذاران، محققان و غیره طراحی شده است.

بولو وانگ، گردآورنده گروهی از کارشناسانی که دستورالعمل‌ها را توسعه دادند، گفت که TR به خوانندگان با پیشینه‌های مختلف کمک می‌کند تا بلوک‌های ساختمانی اساسی سیستم مالی پایدار را درک کنند.

او گفت: “شرایط موجود در واژه نامه نشان دهنده اجماع جهانی در مورد آنچه در حال حاضر به طور گسترده قابل قبول است، ابزار ارزشمندی برای همکاری و رشد در صنعت است.”

به این ترتیب، به تسریع همگرایی تلاش‌های جهانی برای تأمین مالی پایدار کمک خواهد کرد. این اولین ابتکار از بسیاری از ابتکارات ما در این زمینه است، زیرا ما با متخصصان بیشتر و بیشتری برای ردیابی تحول چندین موضوع کلیدی برای شناسایی حوزه‌هایی برای استانداردهای آینده کار می‌کنیم.

ایزو 32220 چارچوبی برای تامین مالی پایدار: اصول و راهنمایی ملحق خواهد شد. آنها با هم مفاهیم موجود را ادغام خواهند کرد و اصطلاحات مشترک و همچنین بهترین روش ها و دستورالعمل های بین المللی را برای صنعت تعیین می کنند. این پس از آن بستری را فراهم می کند که سازمان های درگیر در سرمایه گذاری پایدار می توانند محصولات خود را بیشتر توسعه دهند و بازیگران بیشتری را قادر به ورود به بازار کنند.

این استانداردها مکمل ISO 14097، مدیریت گازهای گلخانه‌ای و فعالیت‌های مرتبط است که به تازگی منتشر شده است – چارچوبی شامل اصول و الزامات ارزیابی و گزارش سرمایه‌گذاری‌ها و تامین مالی فعالیت‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی، که به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا اقدامات خود را ارزیابی و گزارش دهند و ارزش واقعی آنها را ببینند. کمک به اهداف اقلیمی

ISO/TR 32220 اولین سند راهنمایی از کمیته فنی اخیراً تأسیس شده ISO است که به این بخش اختصاص یافته است (ISO/TC 322، تأمین مالی پایدار)، که دبیرخانه آن توسط BSI، عضو ISO برای بریتانیا برگزار می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا