دوره های آموزشی ایزو 27001 برای اشخاص – اخذ گواهی افتا

دوره های آموزشی ایزو 27001 برای کارشناسان فنی شرکت های IT جهت اخذ گواهینامه افتا توسط مجتمع فنی تهران برگزار می شود. متقاضیان جهت دریافت گواهی افتا باید توسط این مجتمع اقدام به اخذ گواهینامه ایزو 27001 برای کارشناسان معرفی شده نمایند.

دوره های آموزشی ایزو 27001 برای اشخاص – اخذ گواهی افتا

افتا که مخفف عبارت «امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات» است، نقش مهمی در فضای امنیت سایبری ایران ایفا می کند. گواهی افتا که توسط مرکز مدیریت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نهاد ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات صادر می شود، برای سازمان هایی که به دنبال ارتقای امنیت اطلاعات و سایبری خود هستند، اهمیت قابل توجهی دارد.

تمرکز اولیه مرکز افتا و سازمان فناوری اطلاعات، ارائه گواهینامه ها و مجوزهای مرتبط با امنیت اطلاعات و سایبری است، که به یک نیاز حیاتی در دنیای امروزی که سازمان ها برای عملیات های متنوع به شدت به سیستم های نرم افزاری متکی هستند، پاسخ می دهد.

همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان امنیت تولید و تبادل اطلاعات (افتا) در ارزیابی و صدور گواهینامه های امنیتی برای محصولات و خدمات نرم افزاری مؤثر است. این تلاش مشترک نقش کلیدی در کاهش تهدیدات امنیتی، حفاظت از سازمان ها و تضمین بالاترین سطح حفاظت از داده ها و اطلاعات ایفا می کند.

گواهی افتا با عنوان “امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات” به عنوان مجوزی است که توسط مرکز مدیریت راهبردی ریاست جمهوری (مرکز افتا) و سازمان فناوری اطلاعات ایران اعطا می شود. این گواهی جزء حیاتی یک طرح ارزیابی امنیتی با هدف تضمین امنیت سیستم های نرم افزاری است که با نام های مختلفی مانند مجوز افتا، گواهینامه افتا و گواهی ارزیابی امنیتی شناخته می شود.

بخشنامه صادر شده توسط سازمان فناوری و اطلاعات ایران بر اهمیت استفاده از شرکت‌های کارفرمایی که از خدمات دارای گواهی ارزیابی افتا استفاده می‌کنند، تاکید می‌کند. سیستم‌هایی که فاقد این گواهینامه هستند، اغلب فاقد اقدامات امنیتی لازم برای مبارزه با تهدیدات سایبری هستند. بنابراین، گواهی افتا نه تنها امنیت نرم افزار را تأیید می کند، بلکه اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات را نیز تضمین می کند.

شرکت های درخواست کننده گواهی افتا باید مدارک و مستنداتی داشته باشند تا بتوانند احراز صلاحیت خود را از طریق سامانه افتا دریافت کنند. برای اطلاع در مورد مدارک و مستنداتی که برای اخذ گواهینامه افتا نیاز است اینجا کلیک کنید. یکی از مدارکی که شرکت ها نیاز دارند ارائه گواهینامه آموزشی دوره ایزو 27001 برای کارشناسان فنی معرفی شده است.

ما توسط این مقاله شما را راهنمایی می کنیم برای اخذ گواهینامه دوره های آموزشی ایزو 27001 برای اشخاص چه کاری باید انجام دهید.

شرایط دریافت گواهینامه افتا چیست
شرایط دریافت گواهینامه افتا چیست

گواهینامه دوره های آموزشی ایزو 27001 برای اشخاص

کارشناسان فنی شرکت ها برای اخذ مدرک دوره آموزشی ایزو 27001 جهت معرفی به سازمان افتا برای صدور مجوز افتا باید توسط مجتمع فنی تهران اقدام به حضور در دوره ها نمایند و سپس گواهی خود را دریافت کنند. حداقل مدت زمان حضور در دوره های آموزشی ایزو 27001 برای اشخاص 40 ساعت می باشد.

توجه کنید که باید مدت دوره در گواهی دوره های آموزشی ایزو 27001 ثبت شده باشد و گواهی صادر شده قابل استعلام باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بابت ثبت نام دوره های آموزشی ایزو 27001 برای اشخاص و اخذ گواهینامه ایزو 27001 برای کارشناسان با ما در تماس باشید.

مستندات مربوط به آموزش دوره ایزو 27001 توسط سایت ISOFARTAK در اختیار متقاضیان قرار داده می شود و گواهی ایزو 27001 برای آنها دریافت می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا