ایزو 22329 – استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت اضطراری

ایزو 22329 یک استاندارد جدید ISO است که راهنمایی هایی را در مورد راه درست برای آگاه نگه داشتن مردم در هنگام بحران ارائه می دهد. برای بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها، رسانه‌های اجتماعی فرصتی ارزشمند برای ارتباط با افرادی است که برایشان مهم است. سرعت در دسترس قرار دادن اطلاعات به این معنی است که پلتفرم‌های اجتماعی روشی ارزشمند برای به‌روزرسانی در مواقع اضطراری هستند.

ایزو 22329

متأسفانه، نوع نادرست اطلاعات می تواند به سرعت گسترش یابد و پیامدهای بالقوه فاجعه باری به همراه داشته باشد. برای موقعیت‌های چالش برانگیز که نیاز به ارتباط مؤثر دارند، اکنون راهنمایی از ISO 22329، امنیت و انعطاف‌پذیری – مدیریت اضطراری – دستورالعمل‌های استفاده از رسانه‌های اجتماعی در مواقع اضطراری، آخرین استاندارد بین‌المللی کمیته فنی ISO که این سؤالات را به عهده دارد، در دسترس است.

استاندارد بین المللی جدید زمانی که صحبت از بهترین استفاده از طیف وسیعی از پلتفرم های موجود امروزی و دریافت اطلاعات مناسب در زمان مناسب به مردم می شود، بازی را تغییر می دهد.

مطالعه پیشنهادی: اخذ گواهینامه ایزو 26000

رسانه های اجتماعی اولین جایی است که بسیاری از افراد زمانی که به اطلاعات نیاز دارند به آن مراجعه می کنند یا باید به مردم اطلاع دهند که در زندگی آنها چه اتفاقی می افتد. در یک بحران، ضروری است که اطمینان حاصل شود که می توان به اطلاعات اعتماد کرد.

Åsa Kyrk Gere
Chair, ISO/TC 292, Security and Resilience

استاندارد جدید ایزو 22329 علاوه بر ارائه راهنمایی در مورد استفاده از رسانه‌های اجتماعی در مدیریت اضطراری، به سازمان‌ها و عموم مردم کمک می‌کند تا قبل، در حین و بعد از یک حادثه به طور مؤثر از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند و از طریق آن تعامل داشته باشند. همچنین راه‌هایی را پوشش می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند از کار خدمات اضطراری حمایت کنند.

ISO 22329 می تواند توسط هر کسی که در مدیریت اضطراری و ارتباطات بحران، از جمله سازمان های دولتی و غیردولتی و مشاغل مرتبط است، استفاده شود. این توسط کمیته فنی ISO ISO/TC 292، امنیت و انعطاف‌پذیری، که دبیرخانه آن توسط SIS، عضو ISO برای سوئد برگزار می‌شود، ایجاد شده است. استاندارد را می توان از عضو ملی ISO یا فروشگاه ISO خریداری کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ایزو 22329 با ما در تماس باشید.

1 دیدگاه دربارهٔ «ایزو 22329 – استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت اضطراری»

  1. بازتاب: امنیت سایبری چیست؟ - در 10 دقیقه مطالعه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا