چرا ایزو فرتاک؟

زیرا به پول، زمان و آرامش شما مربوط می شود. استانداردهای ملی و بین المللی ، مستقیماً بر عملکرد کسب و کار شما و حتی سود شما تأثیر می گذارد. این یک مسئولیت بزرگ برای ما است. و ما برای آن آماده ایم.

گواهینامه های تضمینی

پروژه خود را با این اطمینان شروع کنید، مطمئن باشید که به گواهینامه های استاندارد مورد نیاز خود می رسید – بدون اشتباه یا اتلاف وقت. خودتان می توانید این کار را با ابزارهای اثبات شده ما انجام دهید، یا اجازه دهید مشاوران ما این کار را برای شما انجام دهند و ما در ایزو فرتاک تضمین می کنیم که شما گواهینامه مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

ساده

برای دریافت گواهی شرکت خود نیازی به تجربه قبلی ندارید. بسته گواهی ما شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید، از جمله آموزش، دستورالعمل های گام به گام و توضیحات دقیق. کارهای پیاده سازی تا حد امکان ساده هستند. این کیت به خوبی سازماندهی شده و به زبان فارسی ساده نوشته شده است.

پشتیبانی عالی

هرگز با ابزارهای «خودت انجام بده» متوقف نمی شوید. کارشناسان ما پشتیبانی رایگان و نامحدود را ارائه می دهند. شما همیشه مورد توجه قرار خواهید گرفت و ما مشاوران شما را عوض نمی کنیم.

بهترین خدمات

از سال 1395، ما با ابزارهای ساده، ارزش افزوده استانداردها را برای بیش از 4000 مشتری در سراسر ایران در دسترس – و به طور مقرون به صرفه – قرار داده ایم. ما اولین سیستم الگوی واقعی و کیت گواهینامه اصلی را با استفاده از ابزار Do-It-Yourself منتشر کردیم. با نرخ رضایت مشتری 98.8٪، بعید است که از ضمانت بازگشت وجه 30 روزه ما استفاده کنید.

چرا ایزو فرتاک؟ ایزو فرتاک بدون بوروکراسی اداری!

بدون بوروکراسی

راه های زیادی برای پیاده سازی الزامات ISO وجود دارد. ما فراتر از کلمات استاندارد نگاه می کنیم تا کاغذبازی را به حداقل برسانیم و فرآیندهای غیر ضروری را از رویه ها و فرم های خود حذف کنیم. ما رویکردی ساده برای دستورالعمل ها و آموزش های خود اتخاذ می کنیم.

عملکرد واقعی

بیش از 55 درصد از شرکت های دارای گواهینامه به دلیل مشکلات ساختاری در سیستم های ISO 9001 خود با عملکرد ضعیف شدید مواجه هستند. رویکرد ما برای از بین بردن این مشکلات طراحی شده است.

فرآیندهای کارآمد

تمام محصولات ما برای افزایش کارایی طراحی شده اند. ما فرآیندهای خود را با تجزیه و تحلیل هر یک از الزامات ISO از منظر تجاری با در نظر گرفتن این سوال توسعه می‌دهیم: “این الزام چگونه برای شرکت مفید است و کارایی را افزایش می‌دهد؟”

موفقیت بلند مدت

موفقیت بلندمدت به عملکرد کارکنان و تعهد مدیریت بستگی دارد – که هر دو باید به دست آیند. آموزش مؤثر ما همه را ممکن می سازد، این از مزایای آشکار فرآیندهای جدید و ساده‌شده شما است که موفقیت طولانی‌مدت را تضمین می‌کند.

مقرون به صرفه

ابزارهای صدور گواهینامه ما نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه – مهمتر از آن – هزینه کلی اجرای شما را به حداقل می رساند. عوامل متعددی به اجرای سریع‌تر و با مصرف کم منابع کمک می‌کنند، از جمله سهولت استفاده از کیت و فرآیندهای ISO ساده‌شده.

سایر مزایا

حفظ گواهینامه های استاندارد هزینه زیادی دارد. ساده کردن فرآیندهای سیستم کیفیت شما و ادغام آنها در فعالیت های مدیریتی موجود، تنها برخی از راه هایی است که ما برای به حداقل رساندن هزینه ادامه گواهی استفاده می کنیم.

مزایای عملیاتی ملموس و صرفه جویی در هزینه نتیجه مستقیم تمرکز ما در ایزو فرتاک بر فرآیندهای ناب و کارآمد ISO است. اما موارد بیشتری وجود دارد. مهم نیست که از مشاوره در محل، و یا از ابزارهای “خودت انجام بده” یا آموزش استفاده می‌کنید، محصولات ما مملو از نکات عملی است و بهترین روش‌هایی هستند که می‌توانید به آسانی آن‌ها را به کار بگیرید.

پیمایش به بالا