ایزو 23767: خواب آسوده و راحت

ایزو 23767: استاندارد جدید برای تشک نوزادان به تازگی منتشر شده است.

ایزو 23767

با توجه به اینکه نوزادان و کودکان نوپا بیشتر وقت خود را صرف خواب می کنند، اطمینان از اینکه چیزی که روی آن می خوابند ایمن و با کیفیت است برای رشد سالم آنها ضروری است. با افزایش تجارت بین المللی تشک های کودکان، یک استاندارد بین المللی جدید به تازگی منتشر شده است تا یکنواختی ایمنی و کیفیت را در سراسر جهان تضمین کند.

مطالعه پیشنهادی: اخذ گواهینامه ایزو برای شرکت

ایزو 23767، مبلمان کودک – تشک برای تخت و تخت – الزامات ایمنی و روش های آزمایش، مرجعی را برای تولید کنندگان برای اطمینان از سطح کیفیت و ایمنی در هر بازار فراهم می کند. پایه‌های تشک و رویه‌های تشک مورد استفاده در تخت کودک، گهواره و تخت‌های آویزان کودک را می‌پوشاند.

Chenguang Liu، رهبر پروژه گروهی از کارشناسانی که این استاندارد را توسعه داده‌اند، گفت: ابعاد نادرست تشک‌ها یا مواد نامناسب می‌تواند خطرات قابل‌توجهی برای کودکان ایجاد کند، به‌ویژه زمانی که قطعات مختلف در سطح بین‌المللی معامله می‌شوند.

او گفت: «برای مثال، فاصله بین تشک و تخت می‌تواند خطر گیر افتادن باشد، یا موادی که شرایط اشتعال کافی را برآورده نمی‌کنند، می‌توانند خطر آتش‌گرفتن را افزایش دهند.»

با رشد جمعیت و تجارت، مهم است که صنعت استانداردهای مورد توافق بین‌المللی را برای کیفیت و روش‌های آزمایش داشته باشد تا هرگونه خطر برای کودکان از بین برود.

ایزو 23767 توسط کمیته فنی ISO ISO/TC 136، Furniture، که دبیرخانه آن توسط UNI، عضو ISO برای ایتالیا برگزار می شود، ایجاد شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا