ایزو 22421: تمیز نگه داشتن

ایزو 22421: حصول اطمینان از عاری بودن دستگاه های پزشکی از هر نوع آلودگی میکروبیولوژیکی نیازمند توجه میکروسکوپی برای شناسایی هر گونه منابع احتمالی آلودگی، از جمله منابع ناشی از محیط و خود پرسنل است.

ایزو 22421

بسته به محل استفاده از وسایل پزشکی و نحوه تمیز کردن آنها قبل از استریل کردن، عوامل و الزامات بسیار زیاد است. مشخصات فنی جدید اولین مجموعه از الزامات مورد توافق بین المللی را برای استریلیزرها فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که همه پایه ها پوشش داده شده اند.

مطالعه پیشنهادی: شکاف مهارت های امنیت سایبری

ایزو 22421، عقیم‌سازی محصولات مراقبت‌های بهداشتی – الزامات رایج برای استریلیزه‌کننده‌ها برای استریل‌سازی پایانی دستگاه‌های پزشکی در مراکز بهداشتی، الزامات سطح بالا و فراگیر و روش‌های آزمایش مربوطه را فراهم می‌کند و زمینه را برای استانداردهای بیشتر و دقیق‌تر فراهم می‌کند. توسعه یافته.

بسیاری از عواملی را که به عملکرد ایمن و مؤثر تجهیزات پزشکی کمک می‌کنند، از جمله طراحی و ساخت آن، تهیه دستگاه‌های نشان‌دهنده، نظارت، کنترل و ضبط، انتشار گازهای گلخانه‌ای از تجهیزات و اطلاعاتی که باید توسط سازمان ارائه شود، در نظر می‌گیرد. سازنده.

ایزو 22421 توسط کمیته فنی ISO/TC 198، استریلیزاسیون محصولات مراقبت های بهداشتی، که دبیرخانه آن توسط ANSI، عضو ISO برای ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، توسعه یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا